.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازديد هوايي استاندار از امكانات خدماتي و امدادي مازندران

مسئولان ارشد مازندران طي دو مرحله به صورت هوايي از امكانات خدماتي و امدادي كه براي تعطيلات نوروزي آماده شده بود، بازديد كردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس در ساري، مدير كل حوادث غير مترقبه استان مازندران هدف از اين بازديد را نظارت دقيق بر نحوه خدمات رساني به مسافران و گردشگران نوروزي اعلام و اظهار داشت: عمليات و خدمات رساني تيم هاي خدماتي و امدادي مازندران از بيست و هشتم اسفند ماه آغاز و تا پايان سيزده فروردين ادامه خواهد داشت و در برخي از محور ها نيز تا شانزدهم ماه جاري ادامه دارد.
بهزاد پورمحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساري افزود: در ارزيابي هاي چند روز گذشته كه با حضور مسئولان ارشد مازندران انجام شد، مشخص شد كه كيفيت خدمات امدادي و خدماتي در بخش هاي هلال احمر، اورژانس، پليس راه و انتظامي و همچنين شهرداري‌ها در استان مازندران نسبت به سال‌هاي گذشته افزايش داشته است.
مدير عامل جمعيت هلال احمر استان مازندران نيز در اين بازديد به خبرنگار فارس گفت: امدادگران هلال احمر مازندران همواره در بلاياي طبيعي كمك رسان مسافران و حادثه ديدگان هستند و امسال نيز با حضور پررنگ خود در تعطيلات نوروزي گام خدمت رساني خود را محكم برداشتند.
فردين خنجري اظهار داشت: طرح امداد و نجات نوروزي از 25 اسفند سال گذشته آغاز و تا 16فروردين ادامه خواهد داشت.
وي بيان كرد: در اجراي اين طرح، 30 پست امداد و نجات ثابت و سيار، 30 دستگاه آمبولانس و 10 دستگاه خودروي امدادي بكار گرفته شدند و همچنين براي كيفي كردن اين خدمات از تجربيات 177 امدادگر، پزشك داوطلب و پرسنل هلال احمر استفاده شده است.
در بازديد هوايي از امكانات خدماتي و امدادي مازندران جمعي از مسئولان و خبرنگاران حضور داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.